وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان رضوی مطلوب است دیدار معلمان نمونه با مقام معظم رهبری سارق بی‌رحم در مشهد طعمه‌اش را با نوشیدنی مسموم به قتل رساند + عکس جزئیاتی از برگزاری انتخابات ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست ادعای رسانه صهیونیستی: هواپیمای رئیس موساد در ریاض به زمین نشست موشک‌های تاروس به اوکراین نخواهد رفت ادعای رسانه صهیونیستی: اکثر مسئولان اسرائیلی موافق توافق مبادله اسرا هستند ترکیه ناو هواپیمابر می‌سازد شلیک ۳۰ موشک به پایگاه میرون اسرائیل توسط حزب الله لبنان + فیلم (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتانیاهو از صدور حکم بازداشتش وحشت زده است خودروی یک وزیر صهیونیست واژگون شد + فیلم زلنسکی: حداقل به هفت سامانه دفاع هوایی نیاز داریم حزب الله قادر است الجلیل را محو کند عربستان، اولین مقصد «بلینکن» رسانه عبری: عملیات رفح یک اشتباه است شیخ نعیم قاسم: جنگ باعث بازگشت شهرک نشینان نخواهد شد مخبر: ایران به دنبال روابط برد برد با کشورهاست مخبر: توسعه روابط با کشورهای آفریقایی راهبرد اساسی ایران است تحولات «غزه»، محور سفر وزیر خارجه ترکیه به ریاض روسیه: تمام رزمایش‌های ناتو را از نزدیک زیر نظر داریم
سرخط خبرها

اخبار وزیر ارشاد از اصلاح گشت امنیت اخلاقی| جلسات شورای عالی سینما به‌زودی تشکیل می‌شود

  • کد خبر: ۱۲۶۴۸۹
  • ۳۰ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲
اخبار وزیر ارشاد از اصلاح گشت امنیت اخلاقی| جلسات شورای عالی سینما به‌زودی تشکیل می‌شود
وزیر ارشاد از اعلام احکام اعضای شورای عالی سینما و برگزاری جلسات آن به ریاست رئیس‌جمهور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، محمدمهدی اسماعیلی وزیر ارشاد صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: امروز احکام شورای عالی سینما توسط آقای دکتر مخبر اعلام شد و ان‌شاءالله جلسه آن را در اسرع وقت برگزار می‌کنیم. مقرر شده که جلسات این شورا به ریاست رییس‌جمهور برگزار شود.  

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین امسال افزود: از دستگاه‌هایی که با موضوع اربعین همراه شدند تشکر می‌کنیم و بخش مهمی از کار در وزارت ارشاد و سازمان حج و زیارت در ایران و به ویژه در عراق انجام گرفت. این کار پر حجم با تشکیل کمیته‌های مخالفت در عراق دنبال شد.

اسماعیلی ادامه داد: ان‌شاءالله در مهرماه جلسه شورای ملی زیارت را برگزار کرده و برنامه‌ها برای اربعین سال آینده را در نظر می‌گیریم.

وزیر ارشاد در پاسخ به سئوالی درباره اخرین مهلت پیوستن به پنجره خدمات الکترونیک گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد جزو موفق‌ترین دستگاه‌ها برای پیوستن به این درگاه بوده است. پیش‌بینی دولت وارد شدن دستگاه‌ها تا پایان تابستان بود و ان شاءالله در مدت بعدی این اتفاق خواهد افتاد.

وی در واکنش به درگذشت «مهسا امینی» توضیح داد: امروز در یادداشت خود در روزنامه ایران کاملاً به این موضوع اشاره کردم. همه ما از اتفاق تلخ برای این دختر کرد عزیز ناراحت هستیم و گویی برای یک عضو خانواده ما این اتفاق افتاده است. وزارت کشور و نیروی انتظامی مشغول بررسی کامل هستند و هر گزارش دقیق واصله مبنای تصمیم گیری خواهد بود.

اسماعیلی از مردم عزیز ایران که به این اتفاق به عنوان یک حادثه واکنش نشان دادند، تشکر کرد و گفت: این به معنای روحیه زنده بودن جامعه ایران و وحدت ملی است. ما در شادی‌ها و ناراحتی‌ها کنار هم هستیم. همانطور که یک کشتی‌گیر ما پیروز می‌شود همه ما فریاد شادی سر می‌دهیم، در این مواقع هم همه ما ناراحت می‌شویم، اما باید مراقب باشیم افراد مخالف آن را به مسائل دیگر تسری ندهند.

وزیر ارشاد ادامه داد: اتفاقاتی که رخ می‌دهد و عده اندکی تلاش می‌کنند وحدت ملی ما را نشانه بگیرند که یادگار شهدا و حاج قاسم عزیز است و این‌ها نباید آسیب ببیند. نظام اسلامی در مواجهه با آن‌ها اقدامات لازم را انجام خواهد داد و این روز‌ها خواهد گذشت و ملت ایران مانند همیشه به مسیر خود ادامه خواهند داد.

اسماعیلی همچنین در پاسخ به سئوالی پیرامون اصلاح گشت امنیت اخلاقی گفت: شورای عالی انقلاب فرهنگی در ماه‌های قبل و پیش از اتفاقات اخیر به موضوع پلیس امنیت اخلاقی ورود کرده و مصوبات خوبی برای شیوه جدید این موضوع دارد که تقریبا در مسیر ابلاغ نهایی است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->